Продавець Elit-Parfum розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
389 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (50) 955-85-30
Elit-Parfum
Кошик

Поширені питання

  • Обмен и возврат товара ?

    Согласно Закону Украины о защите прав потребителей, парфюмерно-косметические товары входят в перечень непродовольственных товаров, не подлежащих возврату или обмену.

    Согласно Закону о Защите прав потребителей и Постановлением Кабинета Министров Украины №172 от 19.03.1994 г. (Дополнение №3 — Перечень товаров):
    – парфюмерно-косметические товары входят в перечень непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату или обмену. При получении заказа внимательно осматривайте покупку в присутствии курьера или сотрудников транспортной компании. Если Вам не нравится внешний вид или товар не соответствует параметрам заказа, не вскрывая упаковку, возвращайте заказ курьеру, мы обязательно его заменим. Вы вправе отказаться от покупки. Претензии по внешнему виду принимаются только в момент доставки.
    Факт використання парфумерії встановлюється за наявності повітряної пробки в трубочці всередині флакона.
    Якщо на упаковці відсутня целофанова плівка, то це не значить, що товар підроблений, так як у багатьох парфумерних ароматів упаковка в плівку не передбачена виробником.

  • Чому аромати одних і тих же духів можуть відрізнятися один від одного? Змінюється формула аромату з часом?

    Таке буває, якщо парфуми містять натуральні компоненти і випущені в різні роки. Формула парфумерної композиції ні в якому разі не змінюється. Формула – це закон. Але можуть відрізнятися погодні умови різних років – вміст вологи в атмосфері і ґрунті, а також кількість сонячних днів – що впливає на ріст і розвиток рослин. Тому склад одержуваного ефірного масла може незначно змінюватися, що, в свою чергу, відбивається на ароматі. Згадайте, наприклад, що якість вина в значно мірою залежить від року збору врожаю.
  • Объясните, что такое стойкие духи?

    Духи проходят специальные тесты, при помощи которых определяется стойкость аромата. По техническим условиям (испытания проводятся в закрытом помещении), согласно международным стандартам, духи группы «Экстра» выдерживают стойкость запаха около 60 часов, парфюмерная вода около 50 часов, туалетная вода – 40 часов. Однако не стоит забывать, что многое зависит от того, на что вы наносите духи. На мехе, шерсти, пуховых вязаных изделиях духи держатся лучше всего. Это объясняется менее интенсивным испарением пахучих веществ.  Можна надушить волосся, які близькі в даному відношенні до вовняним тканинам. Якщо надушить шкіру, то стійкість буде залежати від того місця, куди наносяться духи. З теплої шкіри духи зникають швидше, ніж з прохолодною. Деякі наносять їх на зап'ястя рук, там шкіра тепліше із-за близькості кровоносних судин і запах поширюється інтенсивніше.
  • От чего зависит стойкость аромата?

    В первую очередь стойкость зависит от композиции, вводимой в парфюмерное изделие. Понятно, что чем качественнее и, следовательно, дороже компоненты, входящие в ее состав, тем более стойким будет аромат духов, созданных на основе такой парфюмерной композиции. Как известно, в производстве духов используется только дорогостоящее сырье, поставляемое компаниями-лидерами мирового парфюмерного рынка. Это является гарантом высокого качества и стойкости ароматов. В некоторой степени стойкость зависит и от классификации аромата. Цветочные и фруктовые – менее стойкие, а фантазийные (не имеющие природных аналогов) – более стойкие. Парфюмерия, относящаяся к восточному направлению (использующая в качестве основы масло) или к анималистическому (отдающая предпочтение мускусу, амбре, кастореуму), отличается самым продолжительным звучанием ароматов... Этим и объясняется, почему, например, некоторые духи (с вводом композиции от 12 до 16%) значительно более стойкие по сравнению с легкими духами, где ввод композиции существенно выше (от 18 до 22%). Сильні, міцні аромати виділяються своєю постійністю, оскільки до їх складу входить мускус – секрет залоз різних тварин. А принадність, включають в себе більш легкі, летючі елементи рослинного походження, полягає в ніжній свіжості і прозорості аромату.
  • Як збільшити стійкість улюблених парфумів?

    Існує декілька простих, але дієвих способів, для яких не потрібно підвищеної витрати парфуму:
    Наносити парфум відразу після прийняття ванни або душа, на розігріту шкіру.
    Перед тим, як скористатися духами, нанести на чисту шкіру трохи дезодорованої вазеліну, і тільки потім, поверх нього, – парфум.
    Додавати у воду для прийняття ванни пару крапель тих духів, які ви збираєтеся нанести пізніше.
    Зберігати парфуми в холодильнику.
  • Что такое «закрепитель аромата»?

    В парфюмерии нет никаких фиксаторов или закрепителей аромата. Существует «утка» о так называемых искусственных, химических закрепителях, способных сделать любой аромат более стойким. Выдумывающие подобного рода мифы стремятся привлечь внимание к своей продукции при помощи заведомо ложной информации. Стойкость запаха зависит только от качества и процентного соотношения компонентов, входящих в состав духов. Употребление термина «закрепитель» в отношении парфюмерии вообще неуместно. Можна говорити лише про те, що натуральні ефірні олії рослин і різні природні запашні речовини тваринного походження – мускус, амбра, сивет (ароматична речовина із залози внутрішньої секреції тибетських кішок) – надають природну стійкість запаху.
  • Можно ли говорить, что более стойкие духи лучше?

    Конечно, нет. Каждый запах индивидуален, он отвечает задумке парфюмера. Если, условно, преследуя цель создать более стойкий парфюм, увеличить ввод композиции по сравнению с тем, как это задумано разработчиками, – можно просто испортить духи. Чем больше ввод композиции, тем медленнее происходит раскрытие аромата. Самая интересная нота, которую еще называют «сердцем» аромата, может не проявиться совсем или зазвучать слишком поздно, когда уже не удастся это оценить. А ведь именно эта вторая нота полностью выявляет красоту духов, их суть. Сама Шанель, непревзойденный мастер современной парфюмерии, считает: «Неинтересно, когда аромат тратит всю силу на первые ноты, а потом быстро затихает. Предпочитаю, чтобы запах развивался постепенно». На этот вопрос можно взглянуть и по-другому. Кому-то по вкусу густые, насыщенные запахи, другие предпочитают менее сладкие, свежие ароматы с фруктовыми и цветочными нотами или даже слегка, горьковатые и зеленые. Нельзя же сказать, что какие-то из этих духов лучше или хуже других. Их даже сравнивать невозможно, они принципиально разные. Кращі духи – це ті, які надихають, дарують радість, відповідають вашому характеру і темпераменту. Прислухаючись до себе, ви знайдете свій аромат. Тільки ви самі можете визначити, які парфуми кращі.
  • Каковы правила хранения парфюмерии?

    Духи не любят прямых солнечных лучей и не переносят жары. От нагревания аромат может измениться. Попробуйте поставить любое растительное масло на солнце, и вы поймете, что это такое: через некоторое время оно станет прогорклым. Говоря кратко, духи надо хранить с плотно закрытой крышкой в прохладном, недоступном для детей и солнечных лучей месте. Можно обратиться к опыту наших мам и бабушек, которые, покупая духи впрок, хранили их в холодильнике. Если же нет необходимости беречь духи годами, достаточно поставить их в тени на туалетном столике. Якщо ж ви виявили, що на дні флакона утворився осад, це говорить про високий вміст в парфумі натуральних масел. При випаданні осаду якість парфумів залишається колишнім, але зустрічається це явище вкрай рідко, тому як в сучасному парфумерному виробництві нарівні з натуральними маслами використовується синтетична сировина.
  • Деякі запитують, пробуючи аромати, чому пахне спиртом?

    Такое бывает у туалетной воды с маленьким процентом ввода композиции и большим содержанием растворителей. В духах такого уровня, какие выпускает «Си Эль парфюм», запаха спирта быть не может, разве что в краткий момент открытия флакона. В принципе, в этом нет ничего страшного: запах спирта уходит через пять секунд. Просто нужно уметь знакомиться с новыми ароматами. Делается это так: нанесите немного духов на блоттер (специальную бумажку-тестер для парфюмерии) или на запястье, слегка покачайте, спокойно посчитав до пяти. После этого можно вдыхать аромат. Пам'ятайте, що при втиранні парфумів в шкіру відбувається спотворення запаху. Тому слід просто побризкати або акуратно нанести парфуми і дати спирту зникнути, не розтираючи рідина.
  • Може від духів боліти голова?

    Це можливо у трьох випадках. Якщо парфуми не підходять, якщо нанести їх занадто багато або якщо має місце індивідуальна непереносимість компонентів – але останнє зустрічається украй рідко.
  • Як правильно зберігати парфуми? Який термін зберігання духів?

    В середньому термін зберігання духів - 3 роки, в закритому флаконі, і від 6-ти до 18 місяців з моменту початку використання. Однак при неправильному зберіганні духи можуть зіпсуватися і за 1 тиждень! Як цього уникнути?

    Прежде всего, помните, что у парфюмерии есть 3 злейших врага - свет, тепло и влажность. Все они приводят к быстрому нарушению формулы духов и, в конечном итоге, к их порче. Чтобы этого избежать, следует хранить парфюм в их оригинальной упаковке, как можно дальше от любых источников света и тепла! Ни в коем случае не храните парфюмерию в ванной комнате! 

    Лучшее место - какой-нибудь ящик комода в наименее посещаемом помещении Вашего дома. Духи очень плохо хранятся, поэтому, если ими редко пользуются или любят чередовать духи разных марок, не стоит покупать больших флаконов. Духи нужно хранить плотно закупоренными и обязательно в стороне от прямых солнечных лучей. Неплохо держать флакон в коробочке. Чем теплее в комнате, чем больше света падает на флакон и чем меньше в нем остается жидкости, тем быстрее она портится. В холодном и темном месте или в защитной коробочке большинство духов сохраняет свежесть полгода или даже дольше. В дуже теплому місці вони можуть зіпсуватися за декілька тижнів чи навіть кілька днів. Найкраще місце для зберігання духів - холодильник.

  • Чому в магазині і вдома духи іноді пахнуть по-різному?

    Запах парфумів дуже сильно залежить від середовища, в якій він знаходиться. Повітря парфумерного магазину насичений безліччю косметичних ароматів, тому духи там пахнуть інакше, ніж в нейтральному середовищі квартири. Крім того, як вже говорилося, сам запах парфумів непостійний, - він має певні стадії розвитку. Найчастіше люди проводять пробу парфумів в тому самому місці, яке менше всього для цього підходить: у парфумерному магазині. А насправді, щоб оцінити духи, потрібно створити особливі умови, що їх всього чотири: спокійна обстановка, ніяких запахів в навколишній атмосфері, розслаблена психіка, час в достатку. У суєті купівельної гарячки, в напоенном ароматами повітрі парфумерного магазину жодне з цих вимог виконано бути не може. Якщо ви зацікавилися якимись духами, візьміть їх на пробу до себе додому. Перевірте їх вдома, ввечері, коли все заспокоїлося, а ви самі розслабилися. А якщо ви неодмінно хочете придбати духи відразу, то знайдіть містечко, де тихіше, випийте чашечку кави і поспостерігайте за запахом вашої шкіри, а вже потім приймайте рішення. Купівля парфумів — справа важлива, і не лише витрат, а з-за того, що духи будуть довгі дні і тижні визначати вашу індивідуальну ауру і атмосферу, в якій ви живете. Ну а перед тим, як ви будете вибирати парфуми, ось кілька порад, які, може бути, і здадуться простими і без того зрозумілими, — але все ж вони корисні.
  • Що таке Верхня нота, Середня нота, Нижня нота в описах ароматів?

    Аромат розкриває свої ноти поетапно, 3 ступені.

    Перша ступінь - початкове враження, яке Ви отримуєте від аромату, нанесеного на шкіру - називається верхньою нотою. Вона триває менше хвилини, оскільки традиційно в неї включаються найбільш слабко фіксуються компоненти, такі як цитрусові, зелень.

    Друга щабель - нота серця - настає відразу після верхньої ноти, коли шкіра вже вступає в хімічну реакцію з парфумом. Ще через десять хвилин (іноді раніше), проявляється заключна, базова нота. Лише дочекавшись прояву всіх трьох нот (не раніше, ніж через 15 хвилин після нанесення) можна скласти адекватне враження про ароматі. Те, яким ми запам'ятовуємо який-небудь запах - це, швидше за все, поєднання ноти серця з базовою нотою.

    У деяких духів довго тримаються на шкірі тільки компоненти останньої сходинки, куди прийнято «поміщати» фіксатори аромату, сильні ароматичні речовини, такі як амбра, мускус, спеції, сандал і ін. Переважання таких нот в композиції говорить про стійкість і силу аромату, і навпаки, запахи, в яких традиційно фіксують нот не так вже багато, людина сприймає як легкі, свіжі. Вони, як правило, не такі стійкі.

  • Що таке аромат "унісекс"?

    Аромати "унісекс" - це парфумерія, яка призначена для обох статей одночасно. Гарні ці аромати своєю легкістю і ненав'язливістю (як правило, це цитрусові або озонові, рідше зелені запахи), а також тим, що Ви з Вашим другом або подругою можете користуватися одним і тим же ароматом, тим самим маючи додаткову деталь, яка Вас об'єднує.
  • Завжди парфумерія упаковується в захисну плівку?

    Нет, далеко не всегда! Хотя многие фирмы дополнительно к коробке упаковывают свою парфюмерию еще и в защитную прозрачную пленку, это вовсе не является обязательным. Некоторые марки этого не делают (яркий пример - духи от Nina Ricci, Clinique, Laura Biagiotti, Hugo Boss in Motion, Hugo Boss Hugo, Bruno Banani Pure Man, Bruno Banani Pure Woman, Bruno Banani Magic Woman, Davidoff Cool Water, Mexx Black и др.). Так что если Ваш товар не имеет защитной пленки, не стоит винить продавца, возможно, это значит, что ее не бывает у этого аромата в принципе! В особенности это относится к тестерам. Розвіяти сумніви і підтвердити наявність плівки можна у фірмових магазинах (причому тільки у фірмових!).
  • Якщо на коробці з парфумом немає голограми - це підробка?

    Ні в якому разі. Голограма присутній на тих товарах, які в Україну поставляються компанією Эгзагон (Hexagone). Відсутність голограми лише означає, що продукція завезена іншим дистриб'ютором. Фальсифікація буде очевидна обізнаному покупцеві: голограма Эгзагона виконана у формі шестикутника, з логотипом компанії і картою Франції, має індивідуальний номер. При спробі використовувати голограму вдруге вона неминуче руйнується.
  • Что именно должен подсказать штрих-код?

    Код EAN-13 с точки зрения кодировки товара условно можно разделить на:

    • Префикс национальной организации GS1 (3 цифры);
    • Регистрационный номер производителя товара (4-6 цифр);
    • Код товара (3-5 цифр);
    • Контрольное число (1 цифра);
      Это значит что вся информация которая нужна и продавцу и покупателю сожержится в штрих-коде. Кодировку можно расшифровать и вручную, но на данный момент она проверяется считывающим сканером.

    Покупцеві слід звертати увагу на початкові цифри коду, найбільш розповсюджені країни виробники: 30-37 Франція,
    Великобританія 50,
    Німеччина 400-440,
    80-83 Італія,
    Іспанія 84,
    00-09 США і Канада.

  • Що таке Декод?

    Процес декодування, по суті, додавання або заміна попереднього коду. На упаковці парфуму, на не лицьовій стороні коробки, виробник, зазвичай, вказує основний штрих-код. Дана маркування є обов'язковою для всіх партій товару, незалежно від місця і дати виробництва. Крім цього є допоміжний штрих-код, що знаходиться поруч з ним, або збоку, в ньому міститься службова інформація, яка не розголошується. Цей штрих-код правиться самим виробником і так як, це вважається втратою деякого відсотка товарного вигляду, то на продукцію з декодировкой вартість на 1-2 долари нижче, ніж на звичайну. Зазначимо, що 13-та значний код EAN не видаляється, і по ньому уважний покупець зможе з легкістю дізнатися країну виробника. Декодований товар 100% оригінальний.

  • Чи підробляють тестера?

    Тестери НЕ призначені для продажу, про що на них і написано і ними не торгують магазини. Торгові компанії, їх закуповують разом з партією фірмового парфуму, як рекламні матеріали (буклети, пробники та ін) для просування продажів того, що стоїть на полицях. В магазин тестери приїжджають без фірмової упаковки. Виробник просто укладає частина флаконів самого великого обсягу, що сходять з конвеєра, захисні, так звані, технічні транспортувальні коробки.

    Дистриб'ютор зобов'язаний закупити тестери з партією товару. В роздрібні магазини тестери і пробники потрапляють вже безкоштовно. Флакони для тестерів беруться з звичайного конвеєра, ніхто не змішує їх вміст окремо, так як це економічно доцільно.

    У мережевих офлайнових магазинах тестер не можна купити. Як би не хотілося власникам торгової мережі заробити на отриманому безкоштовно, за продаж тестерів або пробників їм може сильно влетіти від дистриб'ютора, аж до розриву контракту.

    Але інтернет-магазинах ніхто і ніщо не заважає торгувати тестерами. Підробляють тільки парфум комерційної (кольоровий широкоформатний друк, слюда, кришки) упаковці, призначеної до збуту тисячами примірників в магазинах.

    Спробуйте продати в магазині парфум в білих коробках і без кришок або зовсім без коробок. Весь сенс підробки - максимально точно повторити розрекламований оригінал стоїть на полицях магазинів, а не рекламна видаткове виріб.

    Тестери зазвичай беруть "просунуті користувачі" парфумерії, підробку вони обчислять на "раз", з одного погляду. А новачки тестери брати побоюються. Тоді навіщо їх підробляти, саме у форматі тестера? Кому продаси?

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner